Thursday, October 29, 2009

E-book Rahsia Ilmu Pengasih Lama Terbongkar



Adakah anda pernah
gagal dalam percintaan?
Bertepuk sebelah tangan?
Hati
anda hancur kerana kegagalan dalam soal cinta?

Adakah anda asyik terbayang wajah “kekasihmu” yang telah menolak hajat atau isi hati yang telah dicurahkan?

Pernahkah mulut anda terasa tersangat berat bagaikan digayut batu untuk mengeluarkan kata-kata hati kepada “si dia”?

Setiap insan mempunyai masalah dalam soal cinta dan kasih-sayang sama ada di dalam hal rumah-tangga, pekerjaan dan kerjaya serta masyarakat.
Tahukah anda bahawa mentera, doa dan ilmu pengasih yang diamalkan oleh orang-orang muda zaman dahulu masih lagi sangat mujarab! Sesuai diamalkan sama ada oleh kaum lelaki ataupun wanita. Anda tidak perlu lagi berjumpa bomoh atau dukun yang ada kalanya membuang duit dan dikhuatiri membawa kepada perkara-perkara yang jauh daripada kebaikan (seperti menggali kubur dan sebagainya).

Mengapa tidak anda cuba lakukan sendiri?

Anda sesungguhnya sangat beruntung kerana dengan segala usaha serta perit-jerih saya selama ini segala ilmu Petua,Doa,Mantara ilmu pengasih yang datang dari pelbagai sumber (dari dalam dan luar negara), dikumpulkan dan diolah dalam bentuk yang termudah untuk anda mendapatkan hasilnya yang maksima. Mungkin anda tidak perlukan ilmu ini sekarang, tetapi di suatu masa nanti seandainya anda memerlukan ilmu seumpama ini, dikhuatiri ianya sudah tidak tersedia lagi. Memikirkan bertapa sukarnya untuk memperolihi ilmu sebegini di zaman sekarang ini, dan supaya ianya tetap ujud sebagai warisan unggul, saya seolah-olah terpanggil untuk memaparkannya di ruangan yang terhad ini :


Amaran !!!

Dilarang digunakan untuk tujuan-tujuan jahat

PETUA

  • Menguatkan Dan Membesarkan Zakar
  • Menguatkan Zakar
  • Menguatkan Zakar ketika bersetubuh
  • Melambatkan Pancutan Air Mani 1
  • Melambatkan Pancutan Air Mani 2
  • Ingin anak perempuan dan lelaki
  • Senaman Kuatkan Tenaga Batin
  • Tambah Power
  • Pantang untuk zakar power
  • Petua Melewatkan Pancutan Air Mani
  • Posisi Untuk Isteri Kuat Seks
  • Rahsia Perempuan Yang Lelaki Perlu Tahu
  • Seks Oral Yang Nyaman
  • Seni Berciuman dan Gigitan yang Paling Memabukkan
  • Tip-Tip Malam Pertama (Memecah Dara)



DOA,MENTERA ILMU PENGASIH

  • Ilmu Untuk mendapat cahaya tubuh dan suara yang bagus
  • Ilmu Pengasih Sinduka Sunkalantaka-MENJADI REBUTAN
  • Pengasih Pemanis Berjalan
  • Pengasih Ar-Rahim
  • Pengasih Untuk Yang Berat Jodoh
  • PENGASIH Jaran Goyang
  • PENGASIH Kun Jali
  • PENGASIH Semar Kuning
  • Pengasihan TEJA ASMARA-MENJADI REBUTAN
  • Mantra Untuk Mendatangkan Orang Yang Pergi
  • Aji Pelet Pancer Sukma
  • Amalan Untuk Mengetahui Isteri Curang Atau Tidak
  • Ilmu sembogo cahyo-MENJADI REBUTAN
  • Ilmu Pengasih Tepuk Bantal-MENJADI REBUTAN
  • Pengasih Seri Muka
  • Pengasih Seri Muka Air embun
  • Melembutkan Hati Isteri Yang Panas Baran
  • Doa Pengasihan
  • Ayat Pengasih Tenung Mata Perempuan
  • Menaik Seri Wajah Bukan Untuk Tembak Ke Sasaran
  • PENGASIH ASAP ROKOK-MENJADI REBUTAN
  • Agar Kelihatan Beseri-Seri, Sejuk Mata Orang Memandang
  • Penawar Ilmu Pengasih


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ILMU YANG MENJADI REBUTAN DAN SUKAR DI CARI

Ilmu Pengasih Sinduka Sunkalantaka
Ianya adalah mantera pengasih dari hikmah jawa, berfungsi
sebagai pengasih dan akan mengakibatkan org. yang dituju akan
mimpi basah bersama kita.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Pengasihan TEJA ASMARA

Sering digunakan untuk menundukkan perawan
Siapapun yang terkena ajian ini sukar untuk sembuh. Oleh
kerananya ajian ini tidak boleh dipakai main-main.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ilmu sembogo cahyo

Guna dari ilmu ini adalah Orang yg mengamalkannya
akan nampak segak bergaya dan wajahnya
memancarkan aura ketampanan luar biasa

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ilmu Pengasih Tepuk Bantal

Berfungsi sebagai pengasih dan akan mengakibatkan org. yang
dituju akan mimpi basah bersama kita.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
PENGASIH ASAP ROKOK-MENJADI REBUTAN

Gunakan rokok tersebut untuk dibakar dan asapnya
diarahkan ke si dia agar si dia menyedutnya. Jika si dia menyedutnya,
maka si dia akan jatuh cinta kepada anda.
Jangan Tunggu lagi
Dapatkan naskah buku ini sebelum terlambat.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


INI DIA JALAN PENYELESAIAN KEPADA MASALAH ANDA




Untuk Mendapatkan Review Percuma Sila Masukkan Email Anda Disini:

Delivered by FeedBurner


Saya Nak Order Sekarang!!!


Berape Harga Ebook Ini???

Pada Mulanya Saya Tidak Mahu Menjualnya, Tapi saya Terfikir KENAPA tidak Saya Membantu orang ramai dengan ilmu yang saya dapat. Pada Awalnya saya nak mjual dengan harga

RM200

kerana saya rasa ilmu di dalam ebook ini amat berguna dan berkesan. Tapi saya turun kan sedikit harganya bila teringat kembali tujuan asal saya, dan kini harga e-book itu telah saya turunkan kepada

RM100


TUNGGU!!!

Untuk Jualan 300 Unit Yang pertama ini saya akan Memberikan DISCOUNT

dan kini HARGA bagi Ebook Saya Adalah :-

RM40.00 SAHAJA
(untuk 300 unit pertama)

APA TUNGGU LAGI ???
BELI SEKARANG SEBELUM SAYA MENUKAR FIKIRAN UNTUK MENAIKKAN KEMBALI HARGANYA




TESTIMONIA
Antara Pengalaman Pelanggan Kami Yang Telah Menggunakan E-book Ini

Email pertama
Dari : Hamdan Bin Musa
Email : Hammu@ymail.com
Msg : Selepas saya beli buku ni dan saya mengamalkan dan alhamdullilah ianya mula menampakkan hasil. Bos yang dulu selalu mencari kesalahan saya kini telah berubah dan saya kini telah dinaikkan pangkat. terima kasih e-book ini memang membantu dalam kerjaya saya.


Email kedua
Dari : Haikal Bin Mahmud
Email : haikal@yahoo.com
Msg : Pada awalnya memang susah untuk mempercayai perkara seperti ini. namun setelah mencubanya baru saya sedar ianya memang berguna, dan yang bestsekarang ni saya ada kekasih...
p/s: kepada yang baru nak beli tu saye cadangkan teruskan niat tu. Tak rugi Beli Buku NI

Email pertama
Dari : Rosmah binti ismail
Email : Hammu@ymail.com
Msg : terima kasih kerana menyediakan e-book seperti ini, ianya memang berkesan. sekarang ni saya telah mengamalkan ilmu naik seri wajah, dulu kalu saya keluar ke pekan orang buat mcm tak nampak je.. tapi sekarang selepas saya amalkan amalan ini kini wajah saya bertambah berseri. kata orang "tak jemu Memandang" huhuhuhu.... cuba la.. anda pun boleh cantik....


Ingat Ye Tawaran Harga ini Untuk 300Unit Pertama Sahaja

0 comments:

È